А «Якщо в інших народів (зокрема й сусідів-слов'ян) приносили в жертву своїм богам велетенських тварин, а подекуди й людей, то наші дайбожичі на величні свята - лишепівнів» (рядки 11 13).
Б «У казках півень виступає не тільки добрим господарем, але й ревним охоронцем свого чада від підступної лисиці»(рядки 11 13).
В «Щоби домашній охоронець приносив злагоду та добробут, господарі намагалися обзавестися півнем не будь-якого кольору, а певного оперення - переважно золотавого.» (рядки 51 56).
Г «...чумаки, вирушаючи в Крим по сіль, обов'язково брали з собою й когута» (рядки 35 36).
30. Знецінення українських національних традицій пояснено в тексті реченням
А «...потужні країни з міцним корінням традицій «нав'язали» нам свої
обряди... «(рядки 2-3).
Б «Нині ледве не в усьому світі символи року позначаються китайською
демонологією» (рядки 5-6).
В «Аби не бути голослівним, згадаймо наші національні традиції» (рядок 9).
Г «...в інших народів (зокрема й сусідів-слов'ян) приносили в жертву своїм богам велетенських тварин...» (рядки 11-12).
31.У тексті немає відповіді на запитання
А Яких тварин приносили в жертву своїм богам наші пращури?
Б Як півень може відганяти злі сили й рятувати житло від негараздів?
В Чому півень - єдиний птах серед тварин китайського гороскопу?
Г Чому шанували півня давні українці?
32. Відповідно до тексту, півень виступає в усіх наведених значеннях, ОКРІМ
А символу вогню
Б жертви богам
В оберега в господарстві
Г живого годинника
33. Синонімом до слова «доброчинне» (рядок 53) є
А добротне
Б благотворне
В безкорисливе
Г достойне
34. У тексті наводяться приклади з усіх перерахованих жанрів. ОКРІМ
А казки
В загадки
В приказки
Г думи
35. Засобом міжфразвого зв'язку першого та другого речень тексту (рядки 1-4) є
А сполучник
Б займенник
В синоніми
Г лексичний повтор
36. За стильовими ознаками текст є
А розмовним
Б художнім
В конфесійним
Г науково-популярним